OS CENTROS ESCOLARES GALEGOS QUE SE ACHEGARON AO MELGA EN PONTECESO, INCIAN E PECHAN A TEMPADA 2022-23 , CON SENLLAS VISITAS GUIADAS

O día 8 de setembro de 2022 iniciábase o curso escolar 2022-23 en Galicia e ese día iniciábase unha andaina longa e frutífera anual de visitas guiadas cos centros docentes da nosa Comunidade Autónoma de Galicia. Nesa ocasión, recibimos por primeira vez o colexio CEIP. Joaquim Rodríguez Otero da próxima poboación de Buño-Malpica (A Coruña). Hoxe mércores día 21 do mes de xuño-23, clausurábase este curso docente con outra visita guiada, a do CEIP. Ou Pindo do concello de Carnota (A Coruña). Casualidade ou previsión? Pois o Inicio e final da tempada escolar, organizáronse senllas visitas guiadas ao Museo Etnolúdico de Galicia (MELGA).

No seu último día de clase e inicio do Verán, o centro carnotán que se desprazou, con case medio centenar de alumnos/as de entre os 3 aos 11 anos de idade. Os membros da xunta directiva do centro habían decidido, que sería unha espléndida ocasión para compartir esta mañá (case tres horas de visita) connosco no MELGA en Ponteceso. Viñan acompañados das súas profesoras titoras Carmen Sánchez, Sonia Paredes, María Rial e Mª Sagrario Castro directora do centro e organizadora da actividade lúdico-festiva.

Aínda sendo un grupo bastante variado en idade, o conxunto resultou ser moi aplicado e moi interesado no noso museo. Encantoulles! tanto aos alumnos/as como ás profesoras. Soamente, a directora do centro coñecía o recinto museístico, pois o visitaba facía, xustamente cinco anos atrás (20 de xuño-22), pois viñera con outro grupo do ciclo docente. Como anécdota curiosa e moi gratificante, atopábase entre o alumnado Sofía, unha nena ucraína, que estaba completamente integrada con todos os seus compañeiros/as e admirablemente xa se atopaba EN disposición de “chapurrear”, nos poucos meses de estancia na nosa terra, o noso idioma.

Despois da visita guiada ao MELGA, todos os compoñentes do grupo, desprazáronse ao Piñeiral de Balarés, para repoñer forzas xantando neste lugar tan espectacular e privilexiado. Sobre as 17,00 h. partiron para Ou Pindo-Carnota na súa excursión última do ano .Un día para lembrar! Felices vacacións a todos!