Outro centro escolar santiagués únese ás visitas guiadas

Este ano de 2024, pódese comentar, que os centros escolares da capital de Galicia, Santiago de Compostela, tomaron como referencia á súa “excursión” anual de final de curso, para desprazarse ao concello de Ponteceso, para asistir e coñecer e realizar a través dunha visita guiada o Museo Etnolúdico de Galicia (MELGA).

No día de hoxe luns 06 de maio-24, xornada especial, xa que é o día de descanso do persoal do museo, recibimos en sesión matinal de 11:00 a 14:00 h. ao CPR, Vilas Alborada da cidade de Santiago de Compostela. O grupo compoñíano medio centenar de alumnos de primeiro de primaria , en idades de 6 a 7 anos e viñan acompañados dos seus profesores-titores Roberto Casas y Vicky Deán que representaba ao centro e era a coordinadora da actividade extraescolar.

O centro docente, aínda que realizara diversas xestións nos últimos anos, non foi ata esta data a súa primeiro vez, recomendados por outros centros, en facernos unha visita guiada pola instalación museística pontecesá. Máis de tres horas que durou o percorrido por ambas as salas expositivas, o guía do mesmo, expuxo a todos os asistentes, os coñecementos básicos a través das explicacións necesarias sobre o mundo dos xogos e deportes tradicionais e modernos, ademais do visionado do “Cómic-Melga” e o himno da entidade “Cantamos: xogos populares” e por suposto, o desenvolvemento prácicamente, no interior do recinto, dos preto de 25 xogos tradicionais organizados para a sesión. Aínda que o tentaron con afán, non houbo ningunha marca destacable en relación a bater algún record nos xogos organizados. O grupo funcionou á perfección, moi disciplinados, sobresaíu o seu entusiasmo, a súa participación e a súa acción foi destacable e recoñecida. O non conseguir o premio individual da visita, decidiuse entregar senllos agasallos para a aula aos grupos A e B presentes.

Despois de rematada a visita, en autobús trasladáronse ao Monte Blanco (panorámica) e ao Piñeiral de Balarés (xantar) para renovar forzas e proseguir a súa viaxe de volta sobre as 16:00 h. ao seu centro escolar en Santiago de Compostela.

Unha sesión lúdica-cultural, segundo profesores e alumnos, excepcional, divertida e

“moi guay”. Esperaban, que a dirección do centro permitíselles regresar, con outras aulas diferentes, antes que finalizasen as clases deste curso lectivo. Pola nosa banda, como sempre, encantados en recibirlles.

Alumnado del cpr vilas alborada de santiago jugando alborada en el museo melga a juegos tradiocionales